Dizains domā un dara!

Zīmoli un vizuālās identitātes

Runājot līdzībās, zīmols ir seja, bet vizuālā identitāte – ķermenis. To izveides sākumā jāpatur prātā, ka radām uzņēmuma vai produkta unikālo personību. Šis process mēdz būt garāks vai īsāks, bet kopīgs ir tas, ka personība – vizuālais tēls – veidojas pamazām. Tas aug reizē ar katru jaunu darbu, un tikai pēc laika pa īstam varam novērtēt, kas ir izaudzis un radīts.

/ Nogaršo Latviju / pasūtītājs Latvijas lauku konsultāciju centrs / 2019 – 2020 /

/ Zilā govs / pasūtītājs Dundagas tūrisma informācijas centrs / 2020 – 2021


Zīmoli – Grāmatvedības pakalpojumi CIPARU FEJA / Dabas saimniecība BEKAS / MEŽA eksperti / LLKC Mācību un demostrējumu centrs LIELOZOLI / 2020


/ Projekts "Klimata atbildīga lauksaimniecība Latvijā" / pasūtītājs Latvijas Dabas fonds / 2019

/ Zaļumballe / pasūtītājs Latvijai 100 birojs / 2018

/ Makšķerēšanas, vēžošanas un zemūdens medību karte / pasūtītājs Latvijas Lauku konsultāciju centrs / 2017 – 2019


/ Novada garša / pasūtītājs Latvijas Lauku konsultāciju centrs / 2017 – 2019

/ Draugu telpa / pasūtītājs Nodibinājums Gaismas pils atbalstam / 2017 – 2021

/ Latvijas Naciolālais botāniskais dārzs / pasūtītājs projekts Smart Garden / 2014 – 2016


/ Rīgas regates sacensības 2013 / pasūtītājs Rīgas domes Ārlietu pārvalde / 2013