Lietošanas noteikumi
Demini internetveikala iepirkšanās noteikumi / Distances līgums
Lūdzu,
izlasiet to uzmanīgi pirms veiciet savu pasūtījumu. Veiciet pasūtījumu
tikai tajā gadījumā, ja Jūs pilnībā saprotat, kā arī piekrītat
noteikumiem un nosacījumiem, kas izklāstīti turpmāk. Šis līgums tiek
slēgts starp uzņēmumu "De mini” SIA, Reģ. Nr. 40103435042, Juridiskā adrese: Ģertrūdes iela 39-2, Rīga, LV-1011, Latvija un Pircēju, kas veic pirkumu www.demini.lv mājaslapā.
Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti Demini internetveikalā.
Vispārīgie noteikumi
1.1.
Šie internetveikala noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir pircēja (turpmāk – Pircējs) un Pārdevēja (turpmāk – Pārdevējs) juridiski saistošs
dokuments, kas nosaka tiesības un pienākumus preču iegādei, to apmaksai,
piegādes un atgriešanas nosacījumus un kārtību, kā arī citus ar preču
pirkšanu un pārdošanu interneta veikalā saistītos noteikumus.
1.2. Pircējs pēc šiem Noteikumiem ir persona, kas ir reģistrējusies interneta vietnē kā pircējs.
Internetveikalā var iepirkties:
1.2.1. Rīcībspējīga fiziska persona, kas ir sasniegusi pilngadību, kuras rīcībspēju neierobežo tiesas lēmums;
1.2.2.
Nepilngadīga persona no 14 (četrpadsmit) līdz 18 (astoņpadsmit) gadiem,
ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu, izņemot tos gadījumus, kad tā ir
emancipēta;
1.2.3. Juridiska persona.
1.3. Piereģistrējoties vai veicot pasūtījumu, Pircējs nepārprotami apstiprina, ka ir tiesīgs iepirkties interneta vietnē.
1.4.
Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, rediģēt vai papildināt
šos noteikumus. Par noteikumu izmaiņām pircējs tiek informēts
internetveikala mājas lapā. Izmaiņas stājas spēkā nekavējoties no to
pasludināšanas brīža, kad tie ir pieejami abām iesaistītajām pusēm.
Tāpēc pircējam ieteicams iepazīties ar šiem Noteikumiem pirms katra
pirkuma veikšanas.
1.5. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkuras atbildības, ja Pircējs daļēji vai pilnībā nav iepazinies ar Noteikumiem, neskatoties uz to, ka viņam ir sniegta šī iespēja.
2. Personas datu aizsardzība
2.1. Pircējam ir savi
personas dati (vārds, uzvārds, piegādes adrese, telefona Nr.), kas ir
nepieciešami veicot pasūtījumu, piegādi un apmaksu.
2.2. Veicot pasūtījumu, Pircējs Pārdevējam dod tiesības ievākt, glabāt,
sistematizēt, izmantot un kārtot šos noteikumus attiecībā uz jebkādiem
mērķiem un visiem personas datiem, kas pircēja rīcībā tieši vai netieši
tiek sniegti, reģistrējoties un apmeklējot interneta veikalu.
2.3.
Pircēja iesniegtie personas dati tiks apstrādāti, balstoties uz Latvijas
Republikas personu datu aizsardzības likuma prasībām, kā arī balstoties
uz citiem Latvijas Republikas likumiem, kas reglamentē personu datu
apstrādi un aizsardzību. Apstrādājot un aizsargājot Pircēja personas
datus, Pārdevējs īstenos organizatoriskus un tehniskus pasākumus, lai
nodrošinātu personas datu aizsardzību pret nejaušu vai nelikumīgu
iznīcināšanu, pārveidošanu, atklāšanu, kā arī pret jebkuru citu
nelikumīgu darbību.
2.4. Pircēja iesniegtos datus lietos tikai un
vienīgi Pārdevējs un tā partneri, ar kuriem sadarbojas Pārdevējs, veicot
internetveikala vadīšanu, preču piegādi un (vai) citas darbības, kas
saistītas ar Pircēja pasūtījumu pieņemšanu vai izpildi. Pārdevējs
apņemas neizpaust Pircēja personas datus trešajām personām, izņemot
iepriekšminētās iesaistītās puses vai Latvijas Republikas tiesību aktos
minētajos gadījumos, kas paredz šādu rīcību.
3. Pirkšanas – pārdošanas līgums
3.1.
Pirkšanas – pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek noslēgts
brīdī, kad Pircējs internetveikalā noformē un veic pasūtījumu.
3.2.
Noslēdzot Pirkšanas – pārdošanas līgumu, Pircēja pasūtījuma veikšanas
laikā preču sortiments, to cenas, kā arī citi noteikumi ir saistoši
Pircējam un Pārdevējam un var tikt mainīti tikai šajos noteikumos
noteiktajā kārtībā.
3.3. Pirkšanas – pārdošanas līgumi tiek reģistrēti un saglabāti Demini datu bāzē.
4. Pircēja tiesības
4.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces Demini internetveikalā, ievērojot šos noteikumus.
4.2.
Pircējs patur tiesības atteikties no pirkšanas – pārdošanas līguma, par
to paziņojot Pārdevējam ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu
laikā no preces saņemšanas dienas.
4.3. 4.2 punktā atrunātās tiesības tiek ievērotas, pamatojoties uz Civillikuma kodeksa 6.22810 panta 1.daļu.
4.4.
4.2 punktā atrunātās tiesības Pircējs var izmantot tikai tādā gadījumā,
ja prece nav tikusi bojāta vai nav izmainīts tās vizuālais izskats, kā
arī tā nav tikusi lietota.
4.5. Noformēta un apstiprināta pasūtījuma groza korekcija vai anulēšana nav iespējama.
5. Pārdevēja tiesības
5.1. Ja pircējs mēģina jebkādā
veidā kaitēt internetveikala darbībai, datu drošībai vai neievēro
citus noteikumus, kuri minēti 6. punktā, tad Pārdevējam ir tiesības
ierobežot Pircēja piekļuvi tiešsaistes DeMini internetveikalam.
6. Pircēja pienākumi
6.1. Pircējam ir pienākums apmaksāt pasūtījumu un to saņemt šajos Noteikumos noteiktajā kartībā.
6.2.
Ja Pircējs preču saņemšanas brīdī bez svarīga iemesla atsakās saņemt
preci, pēc Pārdevēja pieprasījuma, Pircējam ir pienākums segt preces
piegādes izdevumus.
6.3. Pircējs apņemas saglabāt un nenodot trešajām
personām DeMini internetveikala reģistrācijas datus. Pārdevējs
nenes atbildību par trešo personu darbībām, izmantojot Pircēja
reģistrācijas datus līdz tam brīdim, kamēr Pārdevējs nav saņēmis
ziņojumu vai informāciju par pieslēgšanās datu maiņu. Pretējā gadījumā DeMini ir tiesības
uzskatīt, ka darbības interneta vietnē veic Pircējs.
6.4.
Internetveikala DeMini Pircējiem ir jāievēro šie Noteikumi un
nosacījumi, kas ir saprotami atrunāti un nav pretrunā ar Latvijas
Republikas likumiem.
7. Pārdevēja saistības
7.1.
Pārdevējs apņemas sniegt iespēju izmantot internetveikala
pakalpojumus, kuru darbošanās nosacījumus nosaka šie Noteikumi un citi Demini internetveikalā pasludinātie nosacījumi.
7.2.
Pārdevējs apņemas Pircēja iegādātās preces piegādāt Pircēja izvēlētā
piegādes veidā, vadoties pēc nosacījumiem, kurus nosaka šie Noteikumi.
7.3. Pārdevējs apņemas cienīt Pircēja privātuma tiesības uz viņam piederošo personīgo informāciju.
7.4.
Kad neparedzētu apstākļu dēļ Pārdevējs nevar piegādāt Demini internetveikalā iegādātās preces, Pārdevējam ir tiesības atcelt
Pirkšanas-pārdošanas līgumu, pirms tam informējot Pircēju. Pārdevējs var
piedāvāt analoģisku preci. Ja Pircējs atsakās, Pārdevējs apņemas
atgriezt samaksāto naudu 5 darba dienu laikā.
7.5. Ja Pircējs izmanto
Noteikumu 4.2. punktā noteiktās tiesības un ja pastāv Noteikumu 4.4.
punktā paredzētie apstākļi, Pārdevējs apņemas atgriezt Pircējam
samaksāto naudu 7 (septiņu) dienu laikā no tās dienas, kad atgrieztās
preces tika piegādātas Pircējam.
7.6. Pārdevējs var neatgriezt
Pircējam viņa samaksāto naudas summu, kamēr preces nav atgrieztas
Pārdevējam vai kamēr Pircējs neuzrāda apliecinājumus, ka preces ir
nosūtītas Pārdevējam, atkarībā no tā, kurš apstāklis iestājies pirmais.
7.7.
Pārdevējs apņemas skaidri un saprotami sniegt Pircējam informāciju, kas
atrunāta Latvijas Republikas Civilā kodeksa 6.2287. pantā.
8.Preču cena
8.1.
Preču cenas DeMini internetveikalā un izveidotajā pasūtījumā tiek norādītas valūtā, kura tiek izmantota valstī.
9. Preču pasūtīšana un norēķināšanās par precēm
9.1.
Pircējs, apmeklējot DeMini inernetveikalu, izvēlas preces, kuras viņam
patīk un saskaņā ar to tiek noformēts pirkumu grozs. Kad pirkumu grozs
ir noformēts, Pircējs ievada datus, kas nepieciešami izvēlēto preču
iegādei un piegādei: savs vārds, uzvārds, adrese, uz kuru tiks piegādāta
prece, tālrunis un papildus informācija, kas var būt svarīga,
piegādājot pasūtītās preces.
9.1.1 Pēc informācijas ievadīšanas klients izvēlas vienu no sekojošiem apmaksas veidiem:
• tiešais bankas pārskaitījums;
• maksājums, izmantojot kāda no maksājumu pakalpojumu sniedzēja pakalpojumu;
• bankas maksājumu karte.
9.2. Pasūtījums tiek nodots tālākai izpildei tikai no tā brīža, kad pārdevēja kontā ir ieskaitīta pirkuma naudas summa.
9.3. Pēc pirkuma apmaksas Pircējam e-pastā tiks nosūtīts paziņojums, par saņemto maksājumu kas apliecinās pirkuma faktu.
10. Preču piegāde
10.1. Pircējam, pasūtot preces, ir pienākums norādīt precīzu piegādes adresi.
10.2.
Pircējam ir pienākums saņemt preces pašam. Ja Pircējs pats preces nevar
saņemt, bet preces ir piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam
nav tiesību iesniegt pretenzijas preču piegādes dēļ neatbilstošai
personai.
10.3. Pārdevējs piegādā preces Pircējam, vadoties pēc
piegādes termiņiem. Piegādes termiņš – no 2(divām) līdz 14 (četrpadsmit) dienām.
Piegādes termiņi netiek piemēroti tajos gadījumos, kad Pārdevēja
noliktavā nav vajadzīgo preču, savukārt Pircējs tiek informēts par viņa
pasūtīto preču trūkumu. Iepazīstoties ar šiem Noteikumiem, Pircējs
piekrīt, ka izņēmuma kārtā preču piegāde var tikt aizkavēta no Pārdevēja
neatkarīgu apstākļu dēļ. Tādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties
sazināties ar Pircēju un saskaņot preču piegādes termiņus un citus
nosacījumus. Ja Pārdevējs nepiegādā preces papildus termiņa laikā,
Pircējs var izmantot Noteikumu 4.2. punktā atrunātās tiesības –
atteikties no preču vai pakalpojumu pirkšanas-pārdošanas līguma.
10.4. Piegādes cenas:
10.4.1. Piegāde ar Omniva pašapkalpošanās sūtījumu termināļiem pirkumam virs 48.90 EUR– Bezmaksas piegāde;
10.4.2. Piegāde ar DPD pašapkalpošanās sūtījumu termināļiem – Bezmaksas piegāde;
10.4.3. Piegādes maksa Latvijā ar DPD kurjerdienesta starpniecību ir 4.65 EUR vienam pasūtījumam.
10.5. Cenas var mainīties saskaņā ar spēkā esošo partneru priekšlikumiem.
10.6.
Pārdevējs nav atbildīgs par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja
preces Pircējam nav piegādātas vai piegādātas nelaikā trešo personu
vainas dēļ vai no Pircēja neatkarīgu apstākļu dēļ.
10.7. Saņemot preci Omniva vai DPD pakomātā, Klients saņem īsziņu un e-pastu par preces gatavību saņemšanai konkrētajā pakomātā.
10.8. Par
preces saņemšanas pierādījumu kalpos saņemšanas akts vai e-pasta
apstiprinājums, ka paciņa ir saņemta un izņemta no pakomāta.
10.9. Sāņemot
preci no kurjera, klients paraksta POD (Sūtījuma piegādes
apliecinājumu), kas apliecina, ka klients ir saņēmis sūtījumu.
10.10.
Pamanot, ka piegādātā sūtījuma iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš
vai citādā veidā ārēji bojāts), Pircējam ir pienākums to atzīmēt
faktūrrēķinā, pavadzīmē vai citā sūtījuma pieņemšanas un nodošanas
dokumentā, un Pārdevēja vai tā pārstāvja klātbūtnē sastādīt brīvas
formas sūtījuma pārkāpumu aktu. Ja Pircējs neizpilda šīs darbības,
Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības preču bojājumu dēļ, ja tādu
bojājumu izveidošanās pamatojums nav ražošanas brāķis vai arī preču
komplektācijas neatbilstība, ja šīs neatbilstības iespējams konstatēt,
aplūkojot preces ārpusi.
10.11. Ja Pircējs, saņemot sūtījumu, pamana
kādu preču neatbilstību, ražošanas brāķi vai citus preču defektus, par
to nekavējoties jāinformē Pārdevējs. Ja sūdzība par neatbilstošu preču
kvalitāti tiek apstiprināta un Pircējs atgriež neatbilstošas kvalitātes
preces, Pārdevējs apņemas 14 (četrpadsmit) dienu laikā atgriezt naudu
par preci, apmaksājot arī atgriešanas izdevumus.
11. Preču atgriešana
11. Preci Pircējs atgriež uz šo adresi: Nometņu iela 17, Zemgales priekšpilsēta, Rīga, LV-1048, Latvija.
11.1. Pārdoto preču trūkumi tiek
likvidēti, nekvalitatīvas preces apmaināmas vai atgriežamas, vadoties
pēc "Mazumtirdzniecības noteikumiem“, kuri apstiprināti ar Latvijas
Republikas Valdības lēmumu.
11.2. Ja Pircējs vēlas atgriezt preci
(preces), vadoties pēc 11.1. punkta prasībām, Pircējam ir jāaizpilda
preču atgriešanas dokuments, kas ir pievienots šeit.
11.3. Atgriežot preces, obligāti jāievēro šie nosacījumi:
11.3.1.
Atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, nesaplēstā iepakojumā (šis
punkts netiek piemērots, kad tiek atgriezta nekvalitatīva prece);
11.3.2. Pircējs Preci nedrīkst sabojāt;
11.3.3.
Prece nedrīkst būt lietota, tā nedrīkst būt zaudējusi savu ārēji
vizuālo preces izskatu: nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsargājošās
plēves un tml. (šis punkts netiek piemērots, kad tiek atgriezta
nekvalitatīva prece);
11.3.4. Atgriežamajai precei jābūt tādas pašas komplektācijas, kādu Pircējs bija saņēmis;
11.3.5.
Atgriežot preci, obligāti jāiesniedz iegādes dokuments un jāaizpilda atgriešanas dokuments;
11.3.6. Pārdevējam ir tiesības atteikties saņemt Pircēja atgriežamās preces, ja netika ievēroti preču atgriešanas nosacījumi;
11.3.6.1. Preču atgriešana tiek veikta Pircēja noteiktā veidā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču saņemšanas dienas;
11.4. Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana un apmainīšana tiek veikta, vadoties pēc Civilkodeksa 6.228.10 panta 1. daļas;
11.5.
Par Pircēja saņemtajām, bet vēlāk atteiktajām precēm samaksātā nauda
tiek pārskaitīta uz Pircēja norēķinu kontu ne vēlāk kā 7 (septiņu) dienu
laikā no preču atgriešanas dienas Pārdevējam, ja Pārdevējs ar Pircēju
nevienojas par citādāku kārtību. Pārdevējs neuzņemas atbildību par
neizpildītu vai aizkavēti izpildītu pārskaitījumu par atgriežamajām
precēm, ja Pircējs kļūdaini iesniedzis atgriešanai nepieciešamos datus.
12. Informācijas apmaiņa
12.1.
Pārdevējs informē Pircēju, izmantojot viņa reģistrācijas formā sniegto
e-pasta adresi, savukārt Pircējs var izmantot visus saziņas kanālus, kas
norādīti Demini internetveikala vietnes sadaļā Kontakti.
13. Atbildība
13.1.
Pircējs ir pilnībā atbildīgs par reģistrācijas formā sniegto datu
pareizību. Ja Pircējs reģistrācijas formā ir sniedzis neprecīzus datus,
Pārdevējs nav atbildīgs par šī iemesla dēļ radītajām sekām un iegūst
tiesības pieprasīt no Pircēja, lai tas kompensētu atlīdzību par
nodarītajiem zaudējumiem.
13.2. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par savu rīcību, kas veikta piereģistrējoties Demini internetveikalā.
13.3.
Pircējs ir atbildīgs par savu reģistrācijas datu aizsardzību. Ja
reģistrācijas datus izmanto trešā persona, tas tiek uzskaitīts par
Pircēju.
13.4. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības visos
gadījumos, kad zaudējumi rodas tādēļ, ka Pircējs, neņemot vērā Pārdevēja
rekomendācijas un savas saistības, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem
(lai arī tāda iespēja viņam tika sniegta).
13.5. Ja rodas zaudējumi,
atbildīgā puse kompensē otrajai pusei nodarītos zaudējumus Latvijas
Republikas tiesību aktu noteiktajā kārtībā.
14. Mārketinga līdzekļi, kurus piemēro Pārdevējs
14.1. Pārdevējs var organizēt dažāda veida akcijas, mainīt nosacījumus vai atcelt tos.
15. Nobeiguma noteikumi
15.1. Šie Noteikumi izveidoti, vadoties pēc Latvijas Republikas tiesību aktiem.
15.2.
Šie Noteikumi un Pušu attiecības saistībā ar šiem Noteikumiem tiek
piemēroti un skaidroti saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem
likumiem.
15.3. Visas domstarpības, kas radušās šo Noteikumu izpildes
dēļ, risināmas sarunu ceļā. Ja neizdodas vienoties, strīdi risināmi
Latvijas Republikas likumdošanā noteiktajā kārtībā.
15.4. Puses ir
atbrīvotas no saistībām saskaņā ar šo Noteikumu izpildi, ja to izpildi
kavē neparedzētie apstākļi, kas nav pakļauti Pušu gribai, tai skaitā:
15.4.1.
Ugunsgrēki, sprādzieni, vētras un citas stihiskās nelaimes un dabas
katastrofas, kuras neļauj izpildīt uzņemtās saistības vai kuru dēļ
saistību izpilde tiek aizkavēta;
15.4.2. Negadījumus vai apstākļus,
kurus līguma Puses (Puse) nevar kontrolēt un kas neļauj pildīt uzņemtās
saistības vai kuru dēļ saistību izpilde tiek aizkavēta;
15.4.3. Valdības vai varas rīcību, kura neļauj pildīt uzņemtās saistības vai kuras dēļ saistību izpilde tiek aizkavēta.
Garantija
www.demini.lv precēm tiek nodrošināta LR likumdošanā noteiktā
garantija. Iegādājoties preci, kā garantijas karte darbojas pavadzīme,
rēķins vai čeks, kurā fiksēts pirkšanas laiks un summa.